Zákaznický servis

Reklamace a odstoupení od smlouvy

Reklamace

V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1 Obchodních podmínek, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Obchodních podmínek.

 

Odstoupení od smlouvy

V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naši adresu). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Obchodních podmínek.


Dodací lhůty

Veškeré nabízené produkty jsou zhotovovány na zakázku a dodací lhůta je 8 týdnů od zaplacení kupní ceny na účet prodávajícího.


Doprava a platba

Dopravu zboží zajišťujeme klientům po celé České republice bezplatně prostřednictví zásilkové společnosti GLS.

 

Platbu kupní ceny můžete provést následujícími způsoby:

 

A) Online platba.

V takovém případě probíhá platba přes platební bránu, přičemž platební brána umožňuje platbu kartou (Visa, Mastercard) nebo s využitím platebních tlačítek většiny českých bank.

 

Poskytovatelem platební brány je ComGate Payments, a.s

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

 

B) Bankovním převodem na základě zálohové faktury, která Vám bude vystavena po odeslání objednávky.

 

C) Hotově v showroomu Viaplant. Objednávku lze uhradit hotově v naší provozovně po předchozí telefonické domluvě.